محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه سن داره

روزهای زندگی من

محمد جون و مروری بر خاطرات تولد به روایت تصویر

1391/12/19 23:53
1,079 بازدید
اشتراک گذاری

    سلام گل پسر

بنا به قولی که بهت داده بودم امروز با یه سری عکسایه تولدت اومدم

امیدوارم خوشت بیاد

 

کیک تولد محمد جون

 

اینم چند نمونه از تزیینات

تولد

تولدتولدتولدتولدتولدتولدتولدتولدتولدتولد

 

اینم از هداییای تولدت:

هدیه بابا جونهدیه خودمهدیه زهرا جونهدیه خاله جونهدیه امیر علی و احمد جون

عزیزم دوباره سعی میکنم به همین زودی با بقیه عکسایه تولدت بیام

دوست دارم خوشگلم

                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ماما ن جون
21 اسفند 91 23:21
تولدت مبارک عزیز دلم
انشالله همیشه تنت سالم باشه وکنار مامان وبابای مهربونت لحظه های شاد رو بگذرونی،همیشه سالم وسلامت باشی


ممنونم عزیزم
مامان رضا جونی
24 اسفند 91 11:18
سلام
چه تولدخوشملی
مامان خانمی خسته نباشی هم عروسی هم تولد....


سلام خانمی
ممنون عزیزم
مامان رضا جونی
26 اسفند 91 13:02
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان . . .
عید نوروز پیشاپیش بر شما مبارک


سال نو شما هم مبارک عزیزم
مامان یسنا
30 اسفند 91 10:11

لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید
رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
سال نو مبارک . . .


سال نو شما هم مبارک عزیزم
مریم (مامان روشا)
8 اردیبهشت 92 15:05
عزیز خاله تولدت با هزارن شمع روشن مبارررررررررررررررررررک
مامانی عالی بود


سلام عزیزم
ممنون از محبتت