محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

روزهای زندگی من

اتفاقایه سال جدید

1392/2/26 17:39
772 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی

میدونم خیلی وقت میشه که برات ننوشتم و دل خودمم واسه اینجا یه ذره شده

عزیزم این پست اولین پستی هست که تو سال جدید دارم برات مینویسم

تو این دو ماهی که از شروع سال نو می گذره واسه خونواده ما خیلی اتفاقایه جدید افتاده

و شاید یه سری از این اتفاقا باعث شده مامانی یکم کم کار بشه و برات نتونسته بنویسه

شروع سال جدید برامون پر بود از شادی و یه اتفاق خوب

اونم اینکه لحظه سال تحویل متوجه شدیم خاله جونی داره برامون یه نی نی قشنگ و ناز میاره و شما هم یا پسرخاله دار یا دختر خاله دار میشی

از بعد تعطیلات هم تصمیم گرفتیم بذاریمت مهد یه مهد خوب و نزدیک خونه

شما هم خیلی مهد کودک و مربیتو دوست داری

هرچند من برا رفتنت زیاد اذییتت نمی کنم و اجازه میدم خواب صبحتو کامل بکنی و بعد بری

روزایی هم که دوست نداری نمیری

از روزی که میری هم غذا خوردنت بهتر شده و هم روابط عمومیت

امیدوارم از بودن با بچه هایه هم سنت لذت ببری

وآخرین خبر و شاید مهم ترین اتفاق سال جدید اینکه داره یکی به اعضایه خونوادمون اضافه میشه

البته تا اون بیاد شما 4 ساله میشی و میدونم اینجوری از تنهایی حسابی در میایی

مخصوصا اینکه شما بچه هایه کوچیکو خیلی دوست داری

عزیزم امروز اومدم تا برات اتفاقایه سال جدیدو بنویسم

چند روزی هست قصد دارم برات بنویسم اما راستش مامانی این روزا یکم کم حوصله و تنبل شده امیدوارم درکم کنی و بتونم از این به بعد زودتر برات بنویسم

مثه همیشه بهت میگم هیچ چی نمیتونه دوست داشتن من و به تو کم کنه عزیزم

میبوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله جون
29 اردیبهشت 92 0:19
از اینکه دوباره دارم خاله میشم و دارم مامان میشم خیلی حس شیرینی دارم عزیزم بهت تبریک میگم داری به دنیا میای و با داداش خوشگلت همباز ی میشی محمد عزیزم از اینکه از تنهایی در میای خوشحالم دوستتون دارم
مریم (مامان روشا)
6 خرداد 92 15:24
وای عزیزم مبارک باشه...نازی...خیلی خوشحال شدم...ایشالا به سلامتی باشه....
مامان رضا جونی
11 خرداد 92 15:47
وووووویییی چه اتفاقایی!!!
مامان رضا جونی
28 خرداد 92 15:56
سلام به مامانی آینده خوبی خانمی وب جدید راه ننداختی؟؟ چی می گم منم به همین وبت نمی رسی، یکی دیگه برای چی درست کنی
مامان رضا جونی
17 تیر 92 11:12
سلام خانمی خوبی پسر گلت خوبه؟ نی نی کوچولو چطوره؟ خاله جونی چیکار می کنه با نی نی توی راهش خلاصه بیا بگو چه خبر خبری که ازت نیست دلمون برات تنگیده
مامان رضا جونی
6 مرداد 92 15:58
سلام خانمی ای بابا که اینجا اینقده صوت و کوره فک کنم تا ساله دیگه که اتفاقا رو نخوای بنویسی نیای از وب محمد خبر بگیری بیا ببینیم مادر خانمی با دو تا نی نی هاش چطوره
شبنم
23 مرداد 92 9:51
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/
مامان رضا جونی
27 شهریور 92 16:09
آخ که نمی دونی از فضولی دارم میمیرم دختر داری یا پسر هاهاهاهاهاهاهاها