محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

روزهای زندگی من

محمد و یه گام دیگه به مستقل شدن

1391/4/21 17:20
804 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

روزها و ساعتها و دقیقه ها و ثانیه ها در پی هم به سرعت در حال گذرند و این تلنگریست برایه من که با گذر هر روز تو بزرگتر میشوی و یک روز دیگر از کودکیت سپری می شود

با گذر هر روز تو با کودکیت بیشتر فاصله می گیری و راه مرد شدن رو به سرعت میپیمایی و این منم که گاهی با مرور گذشته افسوس لحظه لحظه شیرین لحظات نوزادی و نو پاییت را می خورم

محمدم

تو هر روز بزرگتر میشوی و فهمیده تر و این شاید برایه یه مادر آن قدر شیرین باشد که حلاوتش اجازه افسوس برایه روزهایه از دست رفته را ندهد

اما من دوست ندارم روزی افسوس از دست دادن این روزها و لحظات را بخورم

به خاطر همین سعی میکنم از لحظه لحظه زندگیت هر چند دشوار لذت ببرم و از امروز سعی کردم به هر دو مون حسابی خوش بگذره

امروز تصمیم گرفتم باهت کار کنم تا از پوشک بگیرمت هرچند کار سختی بود و استارتش با موفقیت همراه نبود اما زمانی که این تصمیمو گرفتم احساس کردم یه گام دیگه به مستقل شدن و کمتر شدن وابستگیت به من و بابا جون داری بر میداری

عزیزم

یه لحظه با  خودم فکر کردم چه کار سختی رو شروع کردم

اما یادم از روزی افتاد که میخواستم از شیر بگیرمت و دیدم چه قدر سریع  گذشت اون موقع هم همین فکر رو می کردم اینکه چه قدر از شیر گرفتنت باید کار دشواری باشه اما حالا که نگاه میکنم میبینم هر چند اولش یکم سخت بود اما کمک به اینکه مستقل شی اون قدر  شیرین بود که دشواری اون روزها رو برام آسون جلوه میده و همین باعث میشه به دوره هایه سخته پیش روم زیاد فکر نکنم

چون نهایتش تموم میشه ولی انچه مهم است و خاطرش هیچ گاه از ذهن هیچ پدر و مادری تموم نمیشه لحظه لحظه شیرینی لبخندیه که شما به اونا هدیه میدین

عزیزم سعی میکنم این دوره از مستقل شدن و آقا شدنت رو با صبر سپری کنم و امیدوارم خیلی زود بیاد از روزی که شما دیگه تو این مورد مستقل شدی بنویسم

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مریم(مامان روشا)
22 تیر 91 1:56
به سلامتی عزیزم...هرکاری اولش سخته مهم همون قدم اول که برداشتی....مطمئنا" با صبرشما و همکاری محمدجون خیلی زود آسون میشه



ممنون مامان مهربون از دلگرمیت
❤。★مامان رضا جون★。❤
24 تیر 91 14:28
سلام عزیزم
دلم واست تنگ شده اساسی
راستی مبارک باشه خانمی
ولی اینکه می گی به روزای نوزادی محمد که زود گذشت افسوس می خوری کاری نداره یکی دیگه بیار حسرت نخوری
دو تا با هم ان چنان پدری ازت در بیارن که رمق افسوس رو برات نگذارن


سلام خانمی
دل به دل راه داره منم دلم واست تنگ شده
الهه مامان یسنا
24 تیر 91 18:20
راست میگی مامانی من هم فکر میکردم که خیلی سخته ولی الان که نگاه میکنم میبینم الان 3 ماهی میشه که دیگه همه چیز تموم شده


سلام عزیزم
همین جوریه همه مراحل زندگیه بچه هامون شیرینه ,اون ماییم که بهش سخت نگاه می کنیم
❤。★مامان رضا جون★。❤
26 تیر 91 18:21
سلام عزیزم
خوبی؟
خسته نباشید
چه خبرا؟
محمد آقا چطورن؟
سخت که نیست!!! چه حرفی،مگه می شه سخت نباشه...
ولی آخرش شیرینه
راستی یک فیلم از محمد و رضا توی پستای قبلی گذاشتم یک سر به وب رضا به پست باز هم شیطنت تازه بزن
آدرسش اینه:
http://rezajoon.niniweblog.com/post197.php


سلام عزیزم
باز از نیمه راه برگشتم
بابت فیلم هم ممنون قشنگ بود
❤。★مامان رضا جون★。❤
28 تیر 91 14:04
سلام
خوبی خانمی
کجایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
دلم برات تنگ شده هوار تا
اصلا روءیت نمی شی



میام به همین زودی دل منم تنگ شده[
❤。★مامان رضا جون★。❤
31 تیر 91 16:07
سلام
خوبی خانمی
روزه نمازاتون قبول
محمد آقا خوبن؟
خسته مهمون داری نباشین
چطوری با روزه؟؟؟؟
اونم بعد ســــــــــــــه سالروزه خوری
آره درست گفتم ســـــــــــــــــــه سال شد دیگه؟؟
>>>>>>>سر سفره افطارت از همون دعاهایی که کردی که پارسال منتقل شدی مشهد برای ما هم بکن

سلام خانمی
طاعات شماهم قبول باشه
با روزه داری هم خوب میگذره روزایه اول یکم تشنگیش اذیتم می کرد حالا عادت کردم شما هم واسه ما دعا کنین

مریم(مامان روشا)
1 مرداد 91 13:00
سلام خانوم کجایی چه خبراز مستقل شدن محمد جونم


سلام عزیزم
ببخشید این روزا خیلی گرفتارم کمتر می تونم سر بزنم
از نیمه راه برگشتم فکر نکنم هنوز وقتش باشه هم خودش هم من اذیت میشیم
❤。★مامان رضا جون★。❤
2 مرداد 91 17:02
نی نی وبلاگی عزیز به علت حلول ماه مبارک رمضان

از خوردن جگر شما تا هنگام افطار معذوریم

لطفا بعد از افطار در دسترس باشید !


!

❤。★مامان رضا جون★。❤
7 مرداد 91 11:47
سلام عزیزم
فالب عوض کردی؟؟
ولی هیچی که باز نمی شه
یک چکی قالبت رو بکم من که سر در نیاوردم
راستی محمد آقا چطـــــــــــورن؟؟؟؟؟؟


سلام عزیزم
محمد جون خوبه اون کوچولویه نازتو ببوس
❤。★مامان رضا جون★。❤
7 مرداد 91 14:48
سلام
دوباره اومدم باز کرد وبت رو
اون موقع هر کار می کردم قالبت رو لود نمی کرد
ولی الانه درست شدش


سلام عزیزم خوشحالم مشکله خاصی نبود