محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

روزهای زندگی من

محمد جون و روند مستقل شدن یه طوری جدی تر

1391/5/19 16:32
709 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسری

عزیزم الان که دارم برات این پست رو تایپ میکنم شما به همراه باباجون لالا کردین

عزیزم این روزا واسه من و شما خیلی پر کار بوده

تو هفته ای که دیگه کم کم داریم تمومش می کنیم مامانی بالاخره تصمیم جدی برا از پو شک گرفتن شما اتخاذ کرد

استارت اولش خیلی سخت بود با دلهره و اظطراب برا هردو مون همراه بود

با اینکه من خیلی راحت باهت برخورد میکردم ولی شما دچار استرس میشدی و خوب همکاری نمی کردی

یعنی فکر می کردی اگه پوشک یا لباس نداشته باشی کار بدیه که خودتو کنترل نکنی واسه همین تا جایی که میتونستی خودتو کنترل میکردی و مثانه تو پر نگه میداشتی تازه بهت که خیلی فشار میومد قطره قطره مثانتو تخلیه می کردی

واین موضوع من و بابا جون و خیلی نگران کرده بود و همش با خودمون فکر می کردیم نکنه تو تا به امروز مشکلی داشتی و ما خبر نداشتیم

عزیزم شب اول من اینقدر نگرانت شدم که حتی حال درست کردن افطاری و سحری رو هم نداشتمو فقط تلفن به دست از دوستام که کوچولو داشتن پر سو جو می کردم که آیا به این مشکل تا حالا خوردن یا نه 

تا اینکه مامانی اومدند و با دادن چند تا شیشه پر چایني ني شكلك و بردنت تو حیاط و کم کم کردن استرست از اینکه پوشک نداری و پرت کردن حواست باعث شدن من و بابا جون متوجه شیم شما بیشتر از اینکه پوشک نیستی و میخوای خودتو تخلیه کنی میترسی

عزیزم از روز ١ شنبه که دیگه من تصمیم جدی گرفتم و  غیر از شبا پوشکت نمی کنم روند همکاریت با من خیلی خوب بوده و الان دیگه تقریبا خودت میگی که کی نیاز هست بریم دستشویی

امیدوارم این همکاریت همین جوری ادامه پیدا کنه و دیگه شبا هم پوشکت نکنم

عزیزم از اینکه داری بزرگ میشی خیلی خوشحالم و میخوام بگم همه جا تا جایی که امکان باشه و صلاح باشه کمکت می کنم تا راحت تر مرحله مرحله زندگیتو طی کنی  و موفق باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهه مامان یسنا
19 مرداد 91 18:10
موفق باشی مامانی. کار سختیه میدونم ولی خوب باید بگذره.


سلام الهه جون
ممنون عزیزم
❤。★مامان رضا جون★。❤
21 مرداد 91 14:22
سلام به مامان و پسر خوشگلمون
محمد جون من شاهد بودم که مامانی چقدر استرس داشت برات
شاهد اینکه یک مادر چقدر فرزندش رو دوست داره و زهرهء ما هم عاشقانه شما رو دوست داره
جدا محمد باید قدر این مامانی رو که خدا بهت داده رو بیشتر بدونی و طعم خوشبختی رو هر لحظه توی کامش بریزی




سلام دوست مهربونم
ممنون از محبتت امیدوارم شما هم در کنار رضا جون هر روز تون قشنگ تر از روز گذشته بشه
خاله جونی
22 مرداد 91 2:58
سلام عزیزم.تبریک میگم که تلاشهات نتیجه داد.من شاهد تلاشهای بسیارت بودم...عسلم ومامانی:دوستونن دارم


سلام خاله جون
بابت تبریکتون ممنون
ما هم شما رو خیلی دوست داریم
❤。★مامان رضا جون★。❤
23 مرداد 91 17:39
سلام عزیزم
یک زحمتی داشتم
توی نی نی گپ من رو دوباره فعال کن چون از نی نی گپ من حذف شدین
مرسی عزیزم


سلام خانمی
حتما,آخه این مشکل واسه منم پیش اومده
مریم(مامان روشا)
24 مرداد 91 17:04
آفرین به شما مامان فهمیده...خداروشکر که مشکلی نداشته و روند همکاریش هم خوب بوده
موفق باشی گلم


مرسی عزیزمX