محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

روزهای زندگی من

محمد جون و چند تا عکس جدید

1391/6/11 18:10
690 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامانی

اول از اینکه این روزا یکم کم کار شدم ازت معذرت میخوام

عزیزم این روزا هرچه قدرم میدوم بازم وقت کم میارم و این باعث شده کمتر بتونم وبلاگت و برات آپ کنم

عزیزم امروز اومدم برات چند تا از عکسایه خوشگلتو بذارم که دو تا اول مربوط میشه به یکی دو روز پیش که به اتفاق هم رفتیم باغ بابایی و آخرین عکس هم مربوط به برنامه عصرونه جمعه پیش خونه عموجون رضاست که با احمد و امیر علی ازت گرفتم

محمد در باغ بابایی

 

محمد در باغ بابایی

 

پسر عمو هایه مهربون

 

عزیزم

امیدوارم همیشه گل لبخند مهمون لبایه قشنگت باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

❤。★مامان رضا جون★。❤
12 شهریور 91 16:30
ماشالله این پسر عموها دارن میزنن رو دست محمد ما
خوب این سه تا عکس که کم بود
ما عکس می خوایم یااللله


به زودی در اولین فرصت با عکسایه جدید میام
❤。★مامان رضا جون★。❤
12 شهریور 91 16:31
سلام خانمی
اگه من توی نی نی گپت هستم برام درخواست دوستی بفرست تا بیای توی نی نی گپ من
آخه نی نی وبلاگ فقط مشکل نی نی گپ شما رو حل کرده


سلام عریرم
متاسفانه با هم آن نمیشیم
دراولین فرصت باشه
مامان رضا جونی
3 مهر 91 10:14
سلام خانمی خوبی؟ کجا هستی؟ معلوم هست بابا یک سری هم به وبت بزن خدا رو خوش نمی یاد یک بــــــــــــــــــــــوس گنده محمد خان رو بکن
مامان رضا جونی
12 مهر 91 13:26
سلام تنبل خانم این دیگه چه وضعشه چرا هیچی به هیچی
مامان رضا جونی
22 مهر 91 19:30
وای تنبل خانم کجایییییییییییییی راستی سلام سلام بیا بگو محمد دیگه آقا شده بیا دیگه نکنه این دفعه دیگه راستی راستی نی نی داری نمی یای یا شاید هم داری خواهر شوهر می شی سرت شلوغ پلوغه
نی نی پاتوق
22 مهر 91 21:14
سلام دوست من واقعا عکس ها قشنگ شدن . دوست من به لطف خداوند انجمن تخصصی نی نی پاتوق راه اندازی شد از شما دعوت می کنم که به انجمن خودتون حتما سر بزنید و سوالات خودتون رو در اونجا مطرح کنید و اطلاعات خودتون رو هم در اختیار دیگران بزارید در صورت تمایل می تونید در هر بخشی که دوست داشتید فعالیت کنید همونطور که متوجه هم شدید وبلاگ پسر بد دیگه به روز نمیشه و تمامی مطالب به انجمن جدید منتقل شده منتظرتون هستم انجمن تخصصی نی نی پاتوق www.ninipatogh.com
مامان جون
28 مهر 91 19:40
انشالله که گل لبخند همیشه رو لبات باشه پسر خوشکل من یه عالمه بوس واسه تو