محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

روزهای زندگی من

محمد جون و ساخت هواپیما

1391/8/3 12:11
678 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی

الان که تصمیم گرفتم برات بنویسم شما مشغول بازی با دوچرختی و حسابی داری با هش صحبت میکنی که بیا و نرو و هرچند گاهی میگی بیب بیب و بوق میزنی

عزیزم این روزا خیلی شیرین زبون شدی و حسابی دل من و بابا جون و با حرفایه قشنگت میبری

امروز صبح بعد از خوردن صبحونه دیدم رفتی سراغ یه سری کتابایه جیبی اندازه هم و داری باهشون بازی میکنی منم مشغول انجام کارایه خونه بودم که یه هو اومدی و گفتی مامان جون بیا قطاره

وقتی اومدم دیدم همه رو خیلی قشنگ پشت هم چیدی و داری هلشون میدی جلو و میگی قطاره

منم خندیدم و گفتم آره مامان جون قطاره و میخواستم برم که باز دستمو گرفتی و 2 تا از کتا با رو برداشتی و گفتی نگاه کن هواپیما دیدم 2 تا کتابو بغل کتابایه قطار شدت گذاشتی و مثلا بالهایه هواپیما تو درست کردی

این قدر با ذوق و شوق بهم نشونشون میدادی که منم حسابی ذوق کردم

عزیزم  خیلی دوست دارم

و از اینکه این همه انرژی مثبت بهم میدی ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهه مامان یسنا
4 آبان 91 10:26
سلام. عیدتون مبارک و تو این روز عزیز ما رو هم فراموش نکنید


سلام خانمی عید شماهم مبارک
مریم(مامان روشا)
5 آبان 91 1:19
قربونش بشم که کلی ذوق زده بوده و شمارو هم ذوق زده کرده
هیچ زمانی از عمر مثل روزای کودکی نیست


ممنون عزیزم از اظهار محبتت
واقعا هم همین جوریه که اشاره کردین روزایه کودکی هر کدوم قشنگتر از روز بعدا
مامان رضا جونی
8 آبان 91 7:49
سلام خانمی
حاله مهمون رو داری؟؟
اگه داشتی توی این روزایی که مشهدم یک اس بزن


سلام عزیزم
چرا که نه قدمت رو چشم منتظرتم خانمی
مامان آرش
9 آبان 91 12:53
سلام عزیزم، خوبی، خیلی دلم براتون تنگ شده. خصوصن برای شیطنتهای محمدجون. امیدوارم همیشه دلشاد باشید وهمیشه از شادیاتون بنویسی.


سلام خانمی ما هم دلمون واسه شما خیلی تنگ شده اومدی مشهد منتظرتم ها ...
قرار بذار همو ببینیم
ممنون از دعایه قشنگت


ثمین
2 آذر 91 13:35
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز از یکشنبه 5آذر - 10محرم تادوشنبه ساعت 12 شب! مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php حتما در مسابقه شرکت کنیدا. منتظرتون هستم.