محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

روزهای زندگی من

شیوه جدید لالا

1391/10/27 13:01
834 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

خوشگلم امروز میخوام برات یکم از طریقه خوابیدنت و تحول یه باره دیشب بگم2baby.gif

عزیزم شما از همون نوزادی وقتی می خواستی بخوابی یا رو پایه من یا رو پایه بابا جون لالا میکردی و هنوز هم این رویه با توجه به اینکه شما بزرگ شدی و به نسبت گذشته سنگین تر ادامه داره به حدی که گاهی اوقات پایه مامانی دیگه خواب میشه9.gif

عزیزم دیشب بعد از یه مدتیکه رو پام گذاشتمت و مرحله خوابوندنت طول کشید و پایه منم دیگه تاب و تحمل نداشت تصمیم گرفتم بهت پیشنهاد بدم اگه دوست داری یکم تاب تاب بازی کنیم

نمی دونستم چه قدر موفق میشم ,آخه شما مدتیه تاب بازی نمیکنی و ما هم به همین خاطر تابتو جمع کرده بودیم اما از وقتی اومدیم پایین دوباره تو اتاقت گذاشتم که شاید یه روزی هوس کنی و بخوای دوباره باهش بازی کنی

دیشب تا بهت پیشنهاد دادم استقبال کردی و فوری رفتی تو تابت

عزیزم منم پایین تابت دراز کشیدم و در حال تاب دادنت برات قصه گفتم و لالایی خوندم

وای محمد موفقیت آمیز بود و شما بالاخره با یه شیوه جدید تر و راحت تر واسه من خوابیدی Baby1f.gif

امیدوارم بتونم هر شب با این شیوه بخوابونمت عزیزم

دوست دارم و امیدوارم چشمایه معصومت همیشه رویاهایه قشنگ ببینه

 محمد جون در حالی که تو تابش خوابش برده                                 محمد جون تو تخت خوابش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان رضا جونی
29 دی 91 16:43



ممنون عزیزم
مامان رضا جونی
29 دی 91 17:07
سلام عزیزم
من به این ادرس ریسه رو پست کردم یک چک بکن
SAMMORTAZAVIAN@GMAIL.COM


ممنون خانمی چک می کنم
مریم (مامان روشا)
1 بهمن 91 11:53
آخی نازی چه بامزه...قربونش برم من...اسباب کشی هم مبارک ..کار خوبی کردی حیاط خیلی خوبه...
مرسی که اومدی پیشم رمزو برات خصوصی میذارم...از این به بعد با این رمز مطالب روشارو دنبال کن


سلام مریم جون
ممنون عزیزم از تبریکت
اما خانمی من که رمز ندارم
مریم (مامان روشا)
5 بهمن 91 16:26
سلام گلم برات خصوصی رمزو دادم چک کن


سلام خانمی
من رمزو ندارم
مامان جون
8 بهمن 91 19:05
سلام عزیز دلم
انشالله که این شیوه جدید جواب داه باشه
وحسابس لالا کنه وخواب های خوب ببینه


سلام عزیزم
ان شاا..
منم امیدوارم
مریم (مامان روشا)
16 بهمن 91 14:34
رمزو برات دوباره فرستادم


ممنون خانمی دریافت کردم
مریم (مامان روشا)
16 بهمن 91 14:35
هرکاری کردم ثبت نشد...تلگراف میکنم برات
مامان رضا جونی
28 بهمن 91 14:44
سلام عزیزم
شما به مسابقه دعوت شدی
لطفا سری به وب من بزن

سلام عزیزم
از تاخییر زیادم ازت عذر خواهی میکنم خودت بهتر میدونی درگیر مراسم داداشی بودیم
مامان رضا جونی
29 بهمن 91 13:31
سلام عزیزم بیا این ادرس http://www.niniweblog.com/upl/rezajoon/13610952239.jpg
سودابه
1 اسفند 91 1:42
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
هورااااااااااااااااااااااا:از طرف من و نوهای گلم محمد متین و محمد مانی


ممنون عزیزم
قالب و گرافیک های کودکانه
1 اسفند 91 16:43
سلام دوست گلم اگر دوس داری باعکس کودک نارنینت برای سال نو یه تقویم ناز و خوشگل داشته باشی ما کار طراحی تقویم مخصوص کودکان را قبول می کنیم برای دیدن نمونه کارها به وبلاگم سر بزن من کارهامو خودم طراحی می کنم و از تقویم های اماده استفاده نمی کنم لذا شمامی توانید هر تمی که مد نظرتون بود یا هر طرحی که در سر داشتید را به من بگید تا براتون تقویم طراحی کنم قبل از ارسال فایل اصلی فایل تست را براتون می فرستم تا ایراد گیری کنید http://baby-graphic.blogfa.com
مامان آرش
1 اسفند 91 20:14
سلام عزیزم. همگی خوبید؟
تولد محمد جونو تبریک میگیم همراه با ی دنیا شادی و زیبایی. امیدوارم همیشه زیر سایتون سالم و شاد باشه
روی گلشو ببوس


سلام دوست مهربونم
ممنون از اینکه مثله همیشه به یادم بودی
مامان رضا جونی
5 اسفند 91 11:53
سلام
می بینی بازم دیر رسید
دیر رسیدم تولد پسر خوشگلمون رو بهش تبریک بگم
محمد جونم تولدت مبارکککککککککک
انشالله 120 سالگیت رو بهت تبریک بگم


سلام خانمی
ممنون عزیزم از اینهمه لطفت