محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

روزهای زندگی من

بدون عنوان

1390/5/5 17:35
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

آخی دوباره میتونم برا گل پسرم بنویسم,وای که نمیدونی این نوشتن چه آرامشی رو بهم منتقل میکنه ,حتی اگه یه خط بشه

عزیزم این روزا من و بابایی به خاطر یه مسئله مهم تو زندگیمون یکم دغدغه خاطر داریم,اما وجود قشنگ تو ,تو زندگیمون از پر رنگی اون کم میکنه و بهمون اجازه میده تا معلوم شدن نتیجه نهایی بهتر صبر کنیم ,شاید بعدها برات بتونم راحت تر در موردش بنویسم ولی الان امکانش نیست

عزیزم دعا کن برامون اون چیزی که خیر و صلاحمونه اتفاق بیفته و خدای مهربو ن مثل همیشه کمکمون کنه

چند روز پیش سالگرد ازدواج من و بابایی بود خیلی دوست داشتم اون روز برات بنویسم ولی اینترنتم قطع بود

تو این سالایی که با بابایی گذروندم بهترین لحظات رو برام محیا کرده و تا جایی که تونسته سعی کرده اون جوری که من دوست دارم باشه,می خوام بدونی که اون یه پدر نمونه و یه همسر مهربونه,که میتونیم همیشه به عنوان یه تکیه گاه بهش تکیه کنیم,امیدوارم هر دومون قدرشو بدونیمwww.pix2pix.org

عزیزم چند روز پیش سه نفری یه جشن کوچولو گرفتیم نمیدونی حضور تو امسال چه قدر گرمی بخش جشن کوچکمان بود

مخصوصا که تا ازت غافل میشدیم می خواستی سرع ترتیب کیک و بدی و اون جوری که خودت دوست داری تزیینش کنی

امیدوارم سالهای سال در کنار هم این روزای قشنگ رو جشن بگیریم و یه روزی بیاد که تو جشن سالگرد ازدواج تو با هم شادی کنیم

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهار(مامانی شهراد)
5 مرداد 90 18:27
salam ninie naz.cheghade khoshgeli man dos daram pesaram ba niniaye nazi me3 to dus beshe pas pisham bia


سلام عزیزم شما به محمد جون لطف دارین ما هم خوشحال میشیم در خوندن خاطرات پسرتون همراهیتون کنیم
دایی جون حسین
8 مرداد 90 1:03
salam
bade ye hafteye khasteh konandeh man ham on shodam va omidvaram in etefaghe mobarak pish biad . man ke kheyli omidvaram. bazam harchi khoda bekhad va salahetoon bashe omidvaram etefagh biofteh



از اینکه دوباره میتونی در مرور خاطرات محمد همراهم باشی خوشحالم کامنت های تو مثل همیشه امیدوار کننده است ممنون برامون دعا کن
علیرضا
9 مرداد 90 16:25
سلام محمد خوشگل ومامانش .ببخشید من چند روزی به وب محمد سر نزدم چون همش بازی ماشین سواری رومیکرد و زیاد تو اینترنت نبودم.حال محمد امیدوارم خوب باشه از همین جا بوست میکنم
امیداور سالم باشی بای


امیدوارم از تابستون و تعطیلاتش خوب استفاده کنی و لذت ببری ,دایی جون