محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

روزهای زندگی من

وقتی محمد مثله بزرگا میشه

1390/5/16 23:21
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شازده کوچولوی من:

این روزا خیلی دوست داری هرکی هر کاری رو انجام میده چه در تونت باشه و چه نباشه تو هم تقلید کنی

مثلا چند روزه پیش که بابایی داشت باطری اسباب بازیتو برات تعویض میکرد ,دیدم بعدش تو هم مثل بابایی یه پیچ گشتی برداشتی و رفتی سراغ نموت که مثلا باطریشو عوض کنی منم از فرصت استفاده کردمو چندتا عکس ازت گرفتم که یکیشو بات میذارم:

محمد در حال تعمیر

چند روزه پیشم وقتی پشت سیستم نشسته بودی اون قدر جوگیر شده بودی و فیگور بزرگترا رو گرفته بودی که حیفم میاد عکسشو برات نذارم:

محمد و کامپیوتر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دایی جون حسین
17 مرداد 90 1:16
سلام
عکسای قشنگی بود. راستی یه سورپرایز برات دارم . شاید در مهمانی پنج شنبه 2 یا 3 تا مهمان ناخونده داشته باشید . میبینم که خیلی خوشحال شدی ؟؟؟





قدمتون رو چشم ولی مهمونییم افتاد 3 شنبه
خاله جون
17 مرداد 90 16:45
دلم قد موهات تنگ شده واست عسلم..........خیلی داری جیگری میشی.میبوسمتبای


مرسی عزیزم ان شاله زودتر بیبینیم هم رو
روژین مامان روژان
18 مرداد 90 10:49
من اولین بار که به وبتون میام . ماشا... پسر نازی دارین از آشنایی با شما خوشحال شدم . پیش ماهم بیا برای گلتون و برای خودتون


ممنون عزیزم خوشحال میشم به وبلاگتون سر بزنم
مامان جون
18 مرداد 90 14:44
الهی قربونش بشم
پس حسابی بزرگ شده
مامانی مراقبش باشیا


مرسی مامان جون
که به من لطف دارین
بابایی
18 مرداد 90 14:55
سلام
محمد جون خیلی بچه لوسی شدی . آپ آپی ...
[

مرسی بابایی که به وبم سر میزنین دوست دارم هرچی زودتر ببینمتون..
تینا
22 مرداد 90 10:52
ای خدا ... ماشالا به این پسر باهوش خاله