محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

روزهای زندگی من

تو لياقت مادر بودن را برايم به ارمغان آوردي

1390/3/2 17:13
297 بازدید
اشتراک گذاری

محمدم سلام

امشب يه شب قشنگه،شب ولادت بانوي دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)،و اين ميلاد زيبا بهونه قشنگي شده كه اسمش و روز مادر بذاريم

پسرم امسال دومين ساليه كه من مادر شدم و نميدوني تو با اومدنت چه حس قشنگي رو برام آوردي

حسي كه شايد بدون تو هيچگاه نمي تونستم دركش كنم

حالا دو ساله كه با اومدن تو شايد، شايد يه خورده بهتر بتونم مامانم و درك كنم و بفهمم وقتي مي گفت دوستمون داره واقعا چه قدر دوست داشت تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

اونقدر كه نمي توني تا پدر بشي درك كني (تازه احساسات مامانا از باباها يه خورده بيشتره)(ناراحت نشي ها)

محمدم اونقدر دوست دارم كه زندگي بدون تو برام معني نداره و نميخوامش،حالا كه اومدي ديگه يه لحظه بي تو بودن هم امكان پذير نيست

پسرم امروز به بهونهء اين روز قشنگ ميخوام از مامانم كه حالا شايد يكم مي فهمم چه قدر برام زحمت كشيده تشكر كنم

اي كاش توفيق در كنارش بودن رو داشتم و از نزديك اين روز قشنگ و بهش تبريك مي گفتم

از همين دور دستانش را ميبوسم و از ته دل ميگويم

تا آخرين لحظه زندگيم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان حسین
2 خرداد 90 18:19
سلام روزت مبارک
تینا
2 خرداد 90 19:17
سلام . میدونی منم چندسال دور ازخانواده توی شهر شوهرم زندگی کردم و چون اونموقع آنیتا هم نبود خیلی تنهایی اذیتم میکرد خوبه محمدجون هست نمیذاره تنهاییو احساس کنی اما در هر حال از صمیم قلبم آرزو میکنم زودتر بری پیش خانواده ت ... عزیزم روزت مبارک
مدرسه ی مامان ها
2 خرداد 90 19:17
سبدی هست در اندیشه ی من که پر از گل بدهم هدیه به تو غافل از آنکه تو خود ناب تری یک جهان گل بخورد غبطه به تو سلام، از طرف مدرسه ی مامان ها روز مادر رو به شما مادر بزرگوار تبریک می گم
دایی جون حسین
3 خرداد 90 21:29
روزت مبارک