محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

روزهای زندگی من

بدون عنوان

1390/3/7 0:11
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

دوباره فرصتی دست یافت تا برات از روزایی که میگذره و تو هر روز با گذر و پایانشون بزرگتر میشی بنویسمniniweblog.com

عزیزم امروز جمعه بود حال محمد خوشگلم زیاد خوب نبود از صبح یکمی تب داریSmiley که فکر کنم به خاطر در اومدن دندون نیشت باشه

بعد از ظهر امروز به اتفاق بابایی دوباره بردیمت پارک

niniweblog.com

و یه عالمه ازت عکسای قشنگ گرفتم که اگه بشه شاید تو همین پست بذارم (بستگی داره تو کی بیای سروقتم)

امروز تو پارک بیشتر کالسکه سواری کردی و یه خورده کم هم پیاده روی با کمک بابایی ,بعدم بابایی پسر گلش و سوار ماشین برقی کرد و با هم چند دور زدید

فکر کنم روز خوبی برات بوده باشه ,این چند روز اخیر سعی کردم خیلی ببرمت بیرون و هر بارم برا خودش ماجراهایی داره که ان شا ا... تو پستای بعد برات تعریف می کنم

مثل هر شب میگم :خوشگل مامان دوست دارم قد تموم دنیا

عکسهای محمد جون در پارک

محمد در پارك

محمد جون در حالي كه تو تو هارو نشون ميده

محمد

محمد

 

محمد

 

محمد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی جون حسین
7 خرداد 90 1:13
تینا
7 خرداد 90 13:36
آخی پسر گلم !!! حالا دندونش در اومد؟ قربونش بشم که انقدر آقا تو کالسکه ش نشسته