محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

روزهای زندگی من

محمدآقا شده

1390/4/20 21:46
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بزرگ مرد کوچک من:زیبا

این روزا که داره میگذره ,پسر گلم دیگه داره برا خودش آقا میشهزیبا ,مامانی (بزنم به تخته و ماشا...و چشم نخوری ایشا...)نسبت به قبلا خیلی خیلی بهتر شدی و بیشتر با خودت سرگرم میشی و کمتر به مامانی میچسبی

عزیزم دیگه کمتر نق و نوق میکنی و از همه مهم تر اینکه غذا خوردنت هم بهتر شده36_1_51.gif,نمیدونی وقتی خوب غذا میخوری مامانی و بابایی چه لذتی می برند و بعضی وقتا این قدر همین جوری به غذا خوردنت نگاه میکنیم که آدم, یاده آدم ندیده ها می افته

دیروز بعد ازظهر قبله اینکه گل پسرم از خواب پاشه تصمیم گرفتم برا عصرونه یه حلوای مقوی براش درست کنم,وقتی برات درست می کردم مطمئن نبودم دوست داشته باشی یا نه

ولی تو چنان با به به خوردی که دوست دارم همش برات حلوا بپزم زیبا,مدل های مختلف و مقوی تر از دیروز

امیدوارم این روال ادامه داشته باشه و روز به روز بهتر بشی

دوست دارم خوشگلمزیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارال و صبا
20 تیر 90 17:56
سلام.وبلگ جالبی دارید.محمد پسر دوست داشتنیه.خدا حفظش کنه.خوشحال میشم به وبلاک من هم سر بزنید


ممنون عزيزم منم خوشحال ميشم وباگتون رو ببينم
دایی جون حسین
21 تیر 90 12:53
سلام
خدارو شکر


مرسي