محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

روزهای زندگی من

دندون جدید

1390/6/29 12:26
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناناز مامان

امروز از صبح که از خواب پاشدی دیدم خیلی کلافه ای و همش بهونه گیری میکنی ,برا آروم کردنت به هر کاری دست زدم از دادن جعبه جواهرات گرفته تا آویزی که بابایی برات از شمال خریده بود و تو هم با هر بار رد شدن و یه دستی به بر و روش کشیدن حسابی تابش داده بودی ,امروز برا همیشه هم آنچنان تابش دادی که فکر کنم فقط به درد بازی خودت یا در آینده درست کردن کاردستی بخوره,یکمی هم دعوات کردم از بس نالیدی ,ببخشید بعضی وقتا دست خودم نیست

اما بعد متوجه شدم کوچولوی مامانی یه دندون کار ٢ تا دندون پایینیت نیش زده بیرون و دندون کرسیتم داره لثه تو میشکافه

خیلی دلم برات سوخت ,مخصوصا وقتی فهمیدم علت بهونه گیریات چی بوده

عزیزم دندونای جدیدت مبارک باشه,فدای اون مرواریدای سفید کوچولوت بشم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

دایی جون حسین
23 مرداد 90 0:30
حیف اون نازنین پسرنیست که دعواش میکنی؟ در ضمن یادت باشه که اون سید و نسلش به پیامبر می رسه .
مامانی
23 مرداد 90 0:34
سلام خدا بهت صبر و تحمل بده که دعواش نکنی
روژین مامان روژان
24 مرداد 90 12:45
محمد گلی مبارکه مرواریدهات . مامانی گلمون رو دعوا نکنی ها . قول
مامان کیارش
24 مرداد 90 13:44
سلام.دندونای جدید کوچولو مبارک باشه .
مامان جون
24 مرداد 90 15:30
سلام مامانی مبارک باشه انشالله که دیگه راحت در بیاد واذیت نکنه ببوسش پسر گلمو
تینا
26 مرداد 90 20:00
آخی نازی ... مبارک باشه دندونات ...
مامان رضا جونی
29 مرداد 90 11:58
سلام، این روزا که من نتونستم به وبلاگ محمد جون سر بزنم ، چقدر مطلب آپ کردی با وجود محمد جون شیطون بلا،خسته نباشی. خوب زحمت های آقای گلی رو به نام بابایی محمد ثبت می کنی.
مامان رضا جونی
19 شهریور 90 12:05
سلام عزیزم ، ظاهرا این روزا سرت حسابی شلوغ پولوغ بوده، وقت نمی کردی به محمد آقا سری بزنی
ضمنا که خیلی مبارک باشه، انشااه بهتون توی وطن فراون خوش بگذره ما رو هم دعا کنید


سلام دوست خوبم
درست حدس زدی هم حسابی سرم شلوغ بود و هم متاسفانه فعلا از داشتن نعمت اینترنت محرومیم ان شاله اینترنتم درست شه دوباره آپ میکنم در ضمن از محبتت ممنون ان شاله شما هم هرچی زودتر به وطنت برگردی