محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

روزهای زندگی من

تولد قشنگه محمد نازم

1390/12/9 20:50
1,272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی

دوباره اومدم تا بقیه عکسایه تولدتو برات بذارم

محمد جون و مهموناشتولدت مبارکمحمد و مهمونایه عزیزش

این عکس پایینی  هم مربوط به هدیه مامان جون و عمه جون و عموجونه که واسه محمد خوشگلم زحمت کشیدن و یه ماشین برقی هدیه دادن اما چون سایز ماشینش واسه استفاده ساله دیگت کوچیک بود عوضش کردیم و یه بزرگتر برات خریدیم

دایی جونا هم هر کدوم واسه عیدت برات شلوار لی خریده بودن خاله جون و عمو مجیدم واست یه هواپیمایه قشنگ هدیه دادن

مامانی و بابایی هم واسه تخته نوجوانت خوش خواب هدیه دادن و من و بابایی هم یه ایرا چک واسه حساب مسکن نوجوانانت

عزیزم همه هدیه هات مبارکت باشههدیه محمد قشنگم

محمد و ماشین جدیدش

اینم عکسییه که چند روز قبله تولدت سفارش دادیم برات رو شاسی بزنن به عنوان هدیه برا بقیه مهمونامحمد جونممحمد مامان

از شام تولدت هم یادم رفت عکس بگیرم ولی به جاش از دسر بعد شام عکس گرفتمدسر تولدت

محمد عزیزم این هم چکیده ای از اون جشن قشنگه به روایت تصویر برات

امسال تم خاصی رو برایه تولدت در نظر نگرفته بودم اما سعی کردم همه چیز تو رنگ مایه هایه آبی و سبز برات باشه

عزیزم امیدوارم سالهای سال در کنار هم جشن هایه قشنگ برات بر پا کنم وبا هم لذت ببریم

مثله همیشه میگم خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان رضا جونی
10 اسفند 90 10:05
سلام
ماشاالله زهرا دیگه خانم شده
درست حدس زدم دیگه؛ نه


سلام
آره درست حدس زدی
مامان رضا جونی
10 اسفند 90 18:33
دیگه چیزی به تولد زهرا نمونده، از تولدش برامون عکس بگذار
حتما توی دلت می گی چه خرده فرمایشا داره فکر کرده منم مثل خودش بیکارم



سلام خانمی
قراره تولد زهرا جون یه خورده با تاخیر برگزار شه آخه میخوان صبر کنن عموجونش هم از تهران بیان بعد همه با هم جشن بگیریم
اگه تونستم حتما عکساشو میذارم
تینا
12 اسفند 90 21:45
الهی تولدش مبارک باشه چقدر مرد شده ماشالااااااااا
خیلی بزرگ شده چهره اش ایشالا سالهای طولانی در کنار هم خوب و خوش باشین


ممنون عزیزم
ایشالا شما هم با آنیتا عزیز سالهای سال سلامت و خوش باشین
مامان یسنا
14 اسفند 90 18:29
واقعا که خیلی خوش سلیقه ای مامان جون


ممنون عزیزم
به شما که نمیرسه
مریم(مامان روشا)
18 اسفند 90 15:28
سلام خاله جون خیلی شرمندهام که این همه دیر اومدم البته قبل تولدت اومدم پیشاپیش به مامانی تبریک گفتم ولی خیلی ناراحتم از خودم... به هر حال ایشالا سالهای سال زنده باشی و به تمام آرزوهات برسی گل خاله
کادوهات مبارک عزیزم دست همه درد نکنه


سلام خاله جون
ممنون که سر زدین
بابت آرزوهایه قشنگتون و تبریکتونم ممنون
مامان مریم
19 اسفند 90 18:04
تولدت پسر گلت مبارک
هزار ماشاءالله به این آقا پسر گل


ممنون عزیزم