محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

روزهای زندگی من

بدون عنوان

1390/4/10 19:48
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامان

بالاخره باز لحظاتی رسید که می تونم میهمان چشمان زیبایت باشم

این روزا این قدر تو رفت و آمد به مشهد بودیم که همه چی یه جورایی تغییر کرده,حتی این تغییر تو وبلاگ نویسی تو هم تاثیر گذاشته این چند روزه که چه عرض کنم این چند هفته ,من و تو به خاطر مامورییت های بابایی بیشتر مشهد موندیم و تو حسابی کیف کردی

امروزم دو روزه که برگشتیم ,امیدوارم بتونم مثل فبلا برات زود به زود بنویسم ,امروز که به وبلاگت سرزدم متوجه شدم کل عکسات غیر عکسایی که تو نی نی وبلاگ آپلود کردم همه پاک شده خیلی ناراحت شدم

اما امیدوارم بتونم یه کارایی برات بکنم

تو این چند هفته این قدر کارای قشنگ یادگرفتی و این قدر اتفاقای قشنگ زندگیت با سرعت رخ میده که مامانی به گرد ثبت کردنشون نمیرسه

اما بهت قول میدم خیلی کوتاه ومختصرم شده بهشون اشاره کنم و برات ثبت کنم

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان جون
11 تیر 90 18:10
سلام مامان محمد جون همیشه به شادی وسفر باشین وبهتون حسابی خوش بگذره
دایی جون حسین
13 تیر 90 10:08
سلام شما کی وبلاگ محمد و آپ کردی . یعنی کی وقت کردی ؟ من فکر میکرد به این زودیا وقت نکنی وبلاگ محمد جونو اپ کنیو خوشحال شدییییییییییییم