محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

روزهای زندگی من

عیدت مبارک خوشگلم

1390/8/16 1:20
346 بازدید
اشتراک گذاری

       سلام وروجک مامان

نمیدونی میخوام چی کارت کنم ؟دلم میخواد حسابی بچلونمت آخه هرچی برات تایپ کرده بودم تو یه چشم به هم زدن پاک کردی

حالا مامانی دیگه حال نداره برات با آب و تاب بنویسه

ولی خلاصه همه اونچه برات نوشته بودم این بود که امشب شب عید قربانه و ساعت ١ صبح و فقط من و تو بیداریم بابایی یه نیم ساعتی میشه که لالا کرده و تو هم چنان پر انرژی بیداری

فکر کنم تا یه ساعت دیگه هنوز نخوای بخوابی

عزیزم فردا مهمون داریم تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

قراره پدرجون و مامان جون و زهرا و عموجون جواد بیان خونمون ,امیدوارم بهت خوش بگذره و با زهرا بر خلاف همیشه مسالمت آمیز بازی کنینgirl and boy play on a teetertotter or seesaw animated gif

عزیزم نمیذاری تایپ کنم فعلا بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

dp
16 آبان 90 2:41
سلام . زیبا نوشتید . به وبلاگ نازدونه من هم سری بزنید . عیدتون مبارک


ممنون از اظهار لطفتون,حتما خوشحال میشم,عید شما هم مبارک