محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

روزهای زندگی من

مهمونی

1390/8/20 15:06
482 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام کوچولوی من:

توی یه روز خوب دیگه از روزای پاییز دارم برات مینویسم

عزیزم  چند وقته از زمانی که اومدیم مشهد مامانی قصد داره یه عصرونه بگیره که بالاخره دیروز موفق شدم عصرونه ام رو بگیرم

شما دیروز از صبح که بیدار شدی کم آتیش نسوزوندیsiamzip.com ,نمیدونم شاید روزایی که مهمون داریم یا میخوام بریم مهمونی یه جورایی شستت خبر دار میشه که مامانی کارایه فوق العاده زیاد داره

دیروز هم یکی از اون روزا بود ,من هم بلعکس همیشه یه سری از کارامو مثل درست کردن عصرونه برای مهمونام برا همون روز گذاشته بودم ,قرار بود با خاله جون کیک الویه و سالاد ماکارونی درست کنیم شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

وای که محمد چه کارایی که نکردی

دیروز از صبح همش بهونه میگرفتیwww.smilehaa.org که بغلت کنم و حتی طبقه پایین هم نمی رفتی که بقیه نگهت دارن

خلاصه در حالی که تو بغلم بودی تی میکشیدم و کارای مهمونیمو میکردمviannen_81.gif

خلاصه دیگه کم کم داشتم از دستت آتیشی می شدم که بابایی مثل همیشه به فریادم رسید ,طفلی تا ناهار خورد به تو هم غذاتو داد و بردت پایین و تا شب, ساعت ٩ بالا نیاوردت و منم تونستم با خیال راحت بقیه کارامو بکنم و به مهمونام برسم ,عزیزم بابایی تو کارای تو مخصوصا نگه داریت وقتی من مهمون دارم یا میخوام برم مهمونی خیلی کمکم میکنه و اجازه میده مهمونی بهم خوش بگذره

دیشب مهمونیمون خوب برگذار شد و همه اومدن ,خیلی هم خوش گذشت همه دختر خاله ها و عمه ها دور هم بودیم و تو هم با بچه ها پایین بازی می کردی

عزیزم امروز هم تولد مامان جونهمحصل قراره من و بابایی عصر برای عرض تبریک بریم پیششون ولی احتمالا شما رو نمیبریم چون هنوز عمه جون نیومده و زهرا جون مهمونه  پدرجونه و تو هم اصلا با زهرا آبت تو یه جو نمیره و چون خیلی باهم مهربونین girl kisses boy who turns red animated gifترجیح میدیم فعلا تا عمه جونت از مکه میاد کمتر احوال هم و بپرسین

عزیزم امیدوارم کم کم به شرایط جدیدمون بیشتر عادت کنی و تو مهمونیا آروم تر باشیboy fields baseball and covers eyes animated gif

به امید اون روز فعلا بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رضا جون
21 آبان 90 19:02
سلام، سلام
خوب خانم خانما مشهد بودن چطوره همون جور که آرزو می کردیم خوب خوش یا خیلی با حال تر از اونی که فکرش رو می کردیم.
امیدوارم خیلی خیلی خوش بگذرونی



سلام
امیدوارم هرچی زودتر تو هم به وطنت برگردی و خوش باشی