محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

روزهای زندگی من

برنامه خواب

1390/9/7 23:45
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم:

یه شبه دیگه از راه رسید و من دوباره می تونم برگی دیگر از دفترچه خاطرات با تو بودن را بنویسم

عزیزم چند روزی میشد که تو حسابی برنامه خوابت بهم خورده بود

طوری که شبا تا ساعت ٣ بیدار بودی و عوضش روزا تا ١٢ ظهر میخوابیدی این برنامه خوابت منو حسابی کلافه کرده بود آخه مجبور بودم خوابم رو با تو تنظیم کنم که تا سحر انرژی سر و کله زدن باهت و داشته باشم و حسابی از کارام عقب می افتادم بالاخره امروز تونستم به خودم غلبه کنم و تو رو ساعت ٦بیدار کنم و این قدر باهت بازی کنم تا ظهر که زود نخوابی

ظهر هم نزدیک ساعت ٢ خوابوندمت تا ٤و نیم وخدا رو شکر امشب تونستم ١١و نیم بخوابونمت

الهی که رویه خوابت درست بشه عزیزم تا هم حودت و هم ما اذیت نشیم

الان هم این قدر ناز خوابیدی که اگه ترس بیدار شدنت نبود حسابی بوست می کردم

عزیزم بدون مامانی همیشه دوست داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
8 آذر 90 8:33
آخ از دل من گفتی مامان جون.چند شبه صدفم کارش همین شده تا ساعت 1و2 بیداره اما صبح تا ساعت 11-12 می خوابه.ظهرم نمی خوابه تا ساعت 5-6.دیوونم کرده.امون از دست این بچه ها.


آره خوب درکت میکنم ,دوست خوبم بهترین کار اینه که تو هم با اون بخوابی که برای شب بیداریاش انرژی داشته باشی,امیدوارم برنامه خوابش درست شه
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
8 آذر 90 8:37
راستی دوست خوبم وبلاگ قشنگی دارین.من از قاب عکسها استفاده کردم.خیلی قشنگ بودن .با اجازتون آدرسشونو بر میدارم.
و با افتخار شما رو لینک میکنم.
اگه دوست داشتین به وبلاگ (یه پسر آسمونی)داداشی صدفم سر بزنین خوشحالم میکنین.


سلا عزیزم
خوشحالم که تونستم کمکی کرده باشم
تینا
8 آذر 90 15:30
سلام امان از دست این بچه ها که هر روز یه برنامه ای برای ماماناشون دارن
ایشالا که خواب محمد جون هم زود تنظیم شه و شبا خوب خوب بخوابه


سلام عزیزم
من که موندم دیگه با این برنامه خواب محمد چه کار کنم اما خیلی امیدوارم که تو این چند روز اصلاح بشه
مادر سامان
8 آذر 90 18:18
سلام
مامان محمد مثل اینکه آلبوم نی نی ها رو اصلا نگاه نکردی . عکس محمد جون خیلی وقته اونجاست


سلا عزیزم
بلعکس هر بار به وبتون سر میزدم حتما یه نگاهی می کردم ولی فکر کنم یکم کم صبری می کردم و تا آخر البوم رو دنبال نکردم بازم ممنون از یاد آوری به موقعتون
مریم(مامان روشا)
12 آذر 90 17:16
سلام عزیزم ممنون که پیشم اومدی
چه گل پسری خدا حفظش کنه
از خواب نگو که منم دلم پرِ


سلام مامانی مهربون
مرسی از اینکه به وب محمد جون سر زدین
مامان محمد پارسا
12 آذر 90 17:16
سلام عزیزم
انشاالله که برنامه خواب ناناز درست می شه غصه نخور خیلی گل پسلت ملوسه خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم از دلداریت
محيا كوچولو
12 آذر 90 21:44
سلام خاله ممنون كه به من سر زديد. جمله زيبايي براي محمد كوچولو نوشتيد. بازهم به هم سر بزنيم


ممنون از اظهار لطفتون عزیزم
علیرضا
15 آذر 90 15:36
سلام به محمد جون.امیدوارم حالتون خوب باشه.منو ببخش که نتونستم بیام تو وبلاگت چون درس هم شروع شده.همیشه دوست دارم بای.


سلام,دایی جون عزیزم
منم شما رو خیلی دوست دارم