محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

روزهای زندگی من

تخته جادویی

1390/9/13 1:27
452 بازدید
اشتراک گذاری

همه هستی ام محمد جون:

سلام خوشگلم

یه شب دیگه کم کم داره تموم میشه و باز من و تو در حال شب زنده داری ایم,گل پسرم مثل اینکه قصد نداری کمکم کنی برنامه خوابت به روال عادیش برگرده عزیزم

ساعت ١:١٥دیگه حالا میشه گفت صبح روز ٢ شنبه است و تو با انرژی تمام در کنارم مشغول بازی با اسباب بازیات و به قول خودت خوردن به به از نوع چوب شوریدنیای زیبا

عزیزم چند روزی میشه که برات یه دونه تخته جادویی خریدم

آخه تو خیلی نقاشی کشیدن باز اونم از نوع خط خطی رو که سبکش فعلا در انحصار خودته رو دوست داری تا جایی که متوجه شدم در خلوت خودت دست به کارا و ابداع هنر های جدیدو بزرگی از نوع نقاشی رو در و دیوار میزنی منم که نمی تونستم جلویه این هنر و استعدادت رو بگیرم در یه اقدام غافلگیرانه تمومه مدادات و جمع کردم و برات یه تخته و قلم جادویی گرفتم که دیگه حالا جز رو اون تخته قادر نیستی جایه دیگه نقاشی کنی,ببخشید مامانی یکم حیطه هنریتو محدود کردم

                                           دنیای زیبا

عزیزم خیلی دوست داری من یا بابایی برات چشم چشم ٢ ابرو بخونیم و در همون حال یه صورت و تن رو برات بکشیم و گاهی خودت یه تیکه کاغذ میاری و میگی چش چش (یعنی با خوندن شعر چشم چشم ٢ ابرو برام نقاشی کن

الان هم خودت داری رو تخته یه نقاشی میکشی و هی میگی چش چش.......

                                              ziba

گاهی اوقات هم دوست داری اسم و فامیلتو به حالت کشیده تلفظ کنیم و برات بنویسیم

عزیزم شما خیلی پسر باهوشی هستی و تا یه کاری رو در حضورت انجام میدیم سریع یادمیگیری

الان هم طبق معمول من و تو بیداریم

                                      دنیای زیبا

 و بابایی طفلک در اتاقش و بسته و خوابیده تا صبح بتونه با انرژی بره سرکار

عزیزم

اگه بشه تصویر یکی از نقاشی هاتو تو پست بعدی برات میذارم

مثل همیشه میگم ,گل من دوست دارم,خیلی

                                           شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان البرز
13 آذر 90 12:53
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه. ماشالله پسر باهوش و دوست داشتنی دارین. خدا حفظش کنه ممنون که به وب ما سر زدین


سلام عزیزم ممنون از محبتت
خاله ی هیلدا
13 آذر 90 20:21
ممنون که به وبلاگ ما سرزدین .ماشالا چه پسری نازی دارین.


مرسی عزیزم
خان گوگولي بابا
13 آذر 90 22:22
يا ابوالفضل :


آموخته ايم از تو وفاداري را


خون تو نوشت معني ياري را


اي کاش که آب کربلا مي آموخت


آن روز زچشمت آبرو داري را

.


سلام ممنون از چند بیت قشنگی که بهمون هدیه دادید
واقعا قشنگه و جای تامل داره


مرضیه
14 آذر 90 8:05
سلام مامان محمد آقا .... چه وبلاگ قشنگی داری
چه پسر ماهی داری... ایشالا خدا نگهش داره و سایه شما بالای سرش باشه ....
مرسی که به وبلاگ پسرم سر زدی وقتی به دنیا بیاد حتما با محمد دلش میخواد دوست بشه


سلام عزیزم
ممنون از اظهار محبتتون
محيا كوچولو
14 آذر 90 12:12
منم خيلي دوست دارم نقاشي بكشم خاله مثل محمد نازنازي


سلام خاله جون
الهی خدا برا مامانی و باباییت حفظت کنه عزیزم
مامان نفس طلایی
16 آذر 90 16:12
افرین به گل پسر نقاش شب زنده دار


سلام خاله جون
ممنون که به ما سر زدین
تینا
18 آذر 90 14:37
سلام به به محمد جون خاله چه هنرمندی عزیزم ... آنیتا هم یه تخته جادویی داره و هر چی بهش بگیم بکش فقط خط خطی میکنه !!!
فکر کنم سبک نقاشی آنیتا و محمد جون خیلی به هم شبیهه


سلام خاله جون
به امید روزی که نقاشی های من و آنیتا جون با قیمت های باور نکردنی خریدار داشته باشه هر چند میدونیم الان هم کم مشتری نداره
مامان رضا جونی
19 آذر 90 14:21
سلام خانم خانما
عکسای پسر خوشگلمون رو دیدم، حسابی دلتنگتون شدم توی این خونه خیلی خیلی یاد شما می کنم.



سلام
ممنون,ان شاله خونه خوبی واستون باشه و براتون بهترین لحظات رو توش آرزو میکنم حالا که اینترنتت سرعتش خوبه برامون عکسای جدید رضا جون و بذار
محمد
20 آذر 90 8:23
عزاداری هاتون قبول حق
شاد باشید وسلامت


ممنون
عزاداریهای شما هم قبول باشه
مدرسه ی مامان ها
20 آذر 90 13:52
سلام مامان مهربونِ محمد جون
منتظر دیدن نقاشی های قشنگ گل پسر، محمد جون هستیم.
راستی اگه محمد جون دوست داره روی دیوار نقاشی بکشه و از مداد رنگ استفاده کنه، می تونید برگه های بزرگ تهیه کنید و به اندازه ی قدش روی دیوار بچسبونید، اینطوری هم محدوده ی کاریِ اون زیاد شده و هم از رنگ های مختلف برا نقاشیش استفاده می کنه و تازه خونتون هم میشه نمایشگاه هنرمندی های گل پسر. هر وقت هم حوصله اتون سر رفت می تونید در مورد اثرِ هنریِ پسرتون با هم صحبت کنید و کلی لذت ببرید ، کم کم می تونید محدوده ی نقاشیش رو کوچیک کنید تا به یه دفتر برسه، اینطوری خودش هم کلی لذت می بره که اونقدر مهم بوده و نقاشی هاش ارزش داشته که به خاطرش برگه های بزرگ روی دیوار چسبوندید.
راستی در مورد مشکل خواب محمد جون، مامان قند و عسل زحمت کشیدند و یه سری راه کار براتون توی قسمت نظرات پست «خوابیدن در شب و عادت دادن کودک» ارائه دادند. امیدواریم که ازش استفاده کنید و اگه خواستین نتیجه ی اونا رو برامون بیان کنید و تجربیاتتون رو در اختیار همه ی مامانا قرار بدین.
با تشکر از لطفتون


سلام عزیزم
ممنون ازاین که به وب محمد جون سرزدین
ویه تشکر ویژه ام به خاطر پیگیریهاتون,وجود دوستایی مثل شما و راهنماییها و تجارب ارزنده تون و ایده های جالبتون کمک بزرگی برای حل مشکلات مامانا و حتی موفقیت بیشتر کوچولو هاشونه,در مورد نقاشی های محمد جون تا به حال به این ایده قشنگتون که روی دیوارا کاغذ بچسبونم فکر نکرده بودم و در مورد مشکل خوابش هم با راهنمایی های به موقع مامان علی خوشتیپ و مامان قند و عسل فکر کنم مشکل خواب محمد جونم تو چند روز آینده حل بشه,بازم یه دنیا ممنون
مامان علی خوشتیپ
20 آذر 90 14:16
سلام عزیزم
ممنون که منو قابل دونستی تا شما رو برای خواب محمد جون راهنمایی کنم.
به نظر من نمیشه یه برنامه خواب مشترک برای بچه ها در نظر گرفت.چون همونطور که توی خیلی از آدم بزرگا دیده میشه ،بعضی از بچه کم خواب ترن.مثلا ما توی آشنایان بچه هایی داریم که ساعت 12 میخوابن و خودشون 6 صبح بیدارن.هم از نظر جسمی سالمن هم از نظر درسی.باید اول محمد جان رو از این نظر بررسی کرد.
باید حدود یه ساعت قبل از ساعت مورد نظر که برای خوابش درنظر میگیری چراغها رو کم کم خاموش کنی و محیط خونه رو یواش یواش آروم کنی.یهو هم ساعت خوابشو از 3 نیار 10...نیم ساعت نیم ساعت ساعتشو عقب بیار.یه ساعت قبل از خواب به اون شیر یا موز یا غذاهایی که تقریبا خواب آورن بده.قصه های دنباله دار براش بگو ،جوری که مشتاق باشه بقیشو شب بعدی بشنوه.البته هنوز خیلی برای این کار کوچیکه.
همونطور که توی سه پست قبلیتون گفتید خواب ظهرشو کم کن و بعد از ظهر تا غروب باهاش بازیهای پرتحرک انجام بده.
اگر سه چهار ساله بود میگفتم حتما اونو به مهد ببر و براش بگو که اگه زود بخوابه چقدر براش مفیده و ... ولی سنش برای این چیزا هنوز کمه.
علی من عاشق قصه هستش و من هر شب که زودتر بخوابه براش قصه های بیشتری میگم و به خاطر قصه میره زود میخوابه...روش ستاره هم مفیده(البته برای 2سال به بالا)یعنی هر شب که زود خوابید یه ستاره جایزه میگیره و بهش قول بدید با هر 5 ستاره براش یه جایزه میگیرید.
خودتون و بابای محمدجونم باید یه مدت با اون بخوابید تا روی روال بیفته...اینم خیلی مهمه
امیدوارم که راهنماییام به دردتون بخوره.
از آشناییتون خوشحال شدم.بازم بهمون سر بزنید


سلام مامان مهربون
اول خیلی خوشحالم که دوستای خوبی مثل شما رو پیدا کردم که با راهنمایی های به جا و خوبتون کمک بزرگی به حل مشکل خواب من و محمد جون می کنین
از قدیم می گفتن آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند
حرفای قشنگتون به دلم خیلی نشست و سعی میکنم از یه سری راهکارای جدیدی که شما برام ارائه دادین از امشبشروع به استفاده کنم ,امیدوارم برنامه خوابی گل پسرم با راهنمایی شما دوستای مهربونم درست شه ,بازم ممنون از اینکه لطف کردین و راهنمایی ایم کردین
afshin
20 آذر 90 22:53



آیا برای شب یلدا آماده شدید


انار و خربزه و آجیل شب چله را فراهم کردید


زود باشید که داره کم کم دیر میشه ها


شب چله بزرگ و زاده شدن میترا خجسته باد


یلدا واژه ای سریانی است به معنای میلاد یا تولد


** خداوند نگهدار ایران باد ** سر بزن .....


مامان جون
21 آذر 90 13:04
هزار ماشالله گل پسر
راستی مامانی این پست بلایی جاش اشتباه شده


سلام مامان عزیز
ممنون که سر زدین این پست بالایی پست ثابته و همیشه قبل پست جدید میاد عزیزم
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
22 آذر 90 0:41
سلام .وبلاگ زیبایی دارین.محمد جون یک ماه از صدف من بزرگتره.دختر منم به تخته ی جادوش علاقه داره.اونم شبا دیر میخوابه.اما دقت کردم شبایی که بعد از ظهرش بیموقع خوابیده خیلی دیر میخوابه.فکر میکنم شمام اگه خواب صبح و بعدازظهرشو کنترل کنین مشکلتون حل میشه.


سلام خانمی
چشماتون قشنگ میبینه ممنون که به وبلاگ پسرم سرزدین
نظرتون درسته ,محمد جونم روزایی که بعد از ظهر بی موقع یا زیاد میخوابه معمولا شب بیشتر بیداره ,بازم ممنون از راهنماییت عزیزم