محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

روزهای زندگی من

محمد و کسالت

1390/9/21 21:05
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

چند روزی میشه که به خاطر کسالت شما وقت نکردم برات بنویسم

همیشه دوست داشتم و دارم که از قشنگ ترین لحظات زندگیت بنویسم ,اما چاره ای نیست که گاهی تحمل سختیها هم قسمتی از زندگیست

عزیزم تقریبا یه هفته ای میشه که شما همش حال نداری و کسلی

                                               

اواسط هفته پیش دچار تب و بهم خوردگی معده شده بودی ,بردمت دکتر و آقای دکتر تشخیص عفونت معده دادند

ولی من که فکر میکنم ناشی از در اومدن دندونایه نیشته

عزیزم هم بی حوصله شده بودی و هم با غذا دیگه کلا بای بای کردی

هنوز یکی ,دو روزی نگذشته بود که باز سرما خوردی

عزیزم فکر کنم از لحاظ بدنی ضعیف شدی

دیگه خودمم موندم با چه ترفندبی بهت غذا یا عصاره گوشت بدم تا شاید یکم تقویت بشی  شکلکهای جالب آرویــــــــن

خوشگلم این چند روزه منم مثل تو حال و حوصله ,حتی نوشتن تو وبلاگتو نداشتم

عزیزم آرزو می کنم هرچی زودتر بهتر بشی و دوباره با شور و پر انرژی برام بازی و شیزین زبونی کنی

خوشگلم با آرزوی سلامتیت

دوست دارم بیشتر از همیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان جون
21 آذر 90 22:16
سلام مامانی

خدا بد نده
انشاالله که هر چه زودتر محمد عزیزم خوب بشه
ببخش ین این از دستپاچگی من هستش که فقط تیتر رونگاه می کنم وزودی میرم اگه جدید نباشه
انشاالله که همیشه تنتون سالم باشه وواسه گل پسر بنویسین


سلام گلم
منم امیدوارم,در مورد دستپاچه گی که نگو برا منم خیلی پیش اومده,از دعای قشنگتم یه دنیا ممنون الهی پریا جونم هم زیر سایه پدر و مادر گلش همیشه تندرست باشه
مامان رضا جونی
22 آذر 90 11:31
سلام عزیزم
نبینم بد حالین. انشااله بهتر بشین و دوباره محمد جون برات شیطنت کنه.


سلام دوست خوبم
ممنون از آرزوی خوبت منم آرزومند سلامتیتونم
تینا
22 آذر 90 18:58
سلام عزیزم
آنیتا هم تا حالا چند بار عفونت گوارشی گرفته حتما چیز کثیف کرده دهنش
امیدوارم زودتر خوب شه


سلام عزیزم
احتمال اینکه چیز کثیف دهنش کرده باشه هم هست چون مدام دستاشو میبره جای دهنشو و هرچی تو دستش داره تست میکنه
ممنون
شیرین
26 آذر 90 16:31
ایشالله که تا الان خوب شده باشه.
بوووووووووووووووس


مرسی خاله جون از آرزوی خوبت
اینم واسه شما:بوسسسسسسسسسسسسسسسس