محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

روزهای زندگی من

محمد جون خالق آثار هنری و تعمیرات لوازم برقی از نوع خودش

1390/9/26 19:00
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هستی من

عزیزم اگه خاطرت باشه تو یکی دو پست گذشته برات از خرید تخته جادیی نوشتم و علاقه شدیدی که به نقاشی کشیدن رو اون پیدا کردی

 و برات از شیرین کارییای این روزات هم نوشتم از جمله علاقه شدیدت به فیشای تلویزیون

حیفم اومد از این شاه کارات تو وبلاگت عکس نذارم

به خاطر همین برات تو این پست 2 تا عکس میذارم که اولشی مربوط میشه به بلایی که سر فیشا و جا فیشای تلویزیون آوردی و به جای قراردادن فیش تو تلویزیون از هرچیزی که تو جا فیشا جا شه مثل خلال دندون هم حتی استفاده میکنیو دومی مربوط میشه به خلق آثار هنریت رو تخته جادوییت

بهتر خودت ببینی تا بعد ها نگی مامان من این قدرم که شما میگین خرابکار نبودم

البته من این کارتو پای کنجکاویت میذارم نه خرابکاری عزیزم

بازم مثل همیشه میگم دوست دارم خوشگلم

 

محمد جون در حال تعمیر جا فیش تلویزیون با خلال دندون

محمد جون در حال خلق آثار هنری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رضا جونی
27 آذر 90 10:55
سلام خانمی، معلومه که محمد جون خدا رو شکر خوب شده.
منم اومدم از ابتکارت استفاده کنم و تخته جادویی بگیرم اما هنوز به دو جایی که سر زدم نداشتن.
راستی فکرت برای چراغ خواب خوب بود چون رضا این دو شب گذشته گریه هاش از اون حالت وحشت زده در اومده
ممنونم عزیزم برای هم فکریت


سلام دوست خوبم
خوشحالم مشکلت حل شده
تینا
27 آذر 90 13:57
ای جون چه پسری شده !
مردی شدی خاله جون ... جالبه که پسرا از کوچیکی به تعمیرات علاقه دارن
عکساش خیلی قشنگ بود


مرسی عزیزم از محبتت
مامان رضا جونی
27 آذر 90 22:09
سلام
یک سر اینجاها برو ..
http://www.antigirlsbax.loxblog.com/
http://www.oskol.loxblog.com/


سلام
جالب بود
faeqeh
28 آذر 90 12:04
قوربونت برم با این همه استعداد
خاله باران پست جدید گذاشته وقت کردین سری هم به ما بزنید


سلام عزیزم
ممنون از محبتتون,به محمد جون لطف دارین ,حتما به وبلاگتون سر میزنیم
مامان رضا جونی
29 آذر 90 14:46
شادیتون ۱۰۰ شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما
یلدا مبارک . . .



ممنون عزیزم
یلدا شما و رضا جون هم مبارک