محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

روزهای زندگی من

محمد جون و یلدا سال 90

1390/10/1 12:28
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه وجودم

مامانی من,امشب هم یکی دیگه از بهترین شبهای زندگی من و بابایی در کنا شما بود

عزیزم ,امسال دومین سالیه که بلندترین شب سال یه پسر کوچولوی خوشگل مهمونه خونه ما شده

در کنار تو بودن و با تو بودن اونقدر شیرینه که بلندترین شب سال رو هم برای ما کوتاه جلوه میده

                                 شب یلداتون چطوریه؟!

عزیزم امسال با همه سالایه پیش شب یلداش واسه من و بابایی فرق می کرد و اونم این بود که برخلافه سالای پیش که معمولا ما شب یلدا رو دور از خونواده هامون بودیم و بیشتر با دوستای مهربونمون میگذروندیم امسال این توفیق و داشتیم که تو شهر خودمون کنار خونواده هامون باشیم و یلدا مون و با اونا سپری کنیم

امسال هم شب یلدا مثل هر سال خوش گذشت

ا

اما به شما بیشتر چون حسابی دور و برت شلوغ بود

من و شما امسال زودتر از خاله جون و بابایی و بقیه رفتیم پایین و به مامانی تو درست کردن شام و آماده کردن تدارکات شب نشینی کمک کردیم و بعد هم همه با هم امشب رو خوش گذروندیم و از کنار هم بودن لذت بردیم

امشب هرکسی یه نیتی کرد و مامانی براش فال حافظ می گرفتن

منم چون شما از بقیه جا نمونی از طرف شما یه نیت کردم و مامانی واسه شما هم یه فال گرفتن نمیدونی با خوندن فالت چه غوغایی از خنده تو خونه به وجود اومد

عزیزم

نه تنها طولانی ترین شب سال  در کنار تو برای من شیرین ترین و طولانی ترین لحظات لذت را فراهم  خواهد آورد بلکه تک تک ثانیه های با تو بودن یلدای شیرین ترین لحظات را برایم هدیه می آورد

بازم مثل همیشه میگم دوست دارم و قدر تک تک ثانیه های با تو بودن را میدانم

تو پایان این پست عکسای شب یلدا سال 90(خونه مامانی )رو واست میذارم

محمد و یلدا90

 

 

محمد و یلدا90

 

 

محمد و یلدا90

 

 

محمد و یلدا90

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان جون
2 دی 90 0:46
سلام مامان عزیز
انشاله که همیشه به شادی وخوشی باشین
خیلی براتون خوشحالم که یه یلدا متفاوت داشتین
ومثل ما تنها نبودین


سلام عزیزم
ممنون از ابراز خوشحالیت امیدوارم هرچه زودتر شما هم بتونین کنار خونواده مهربونتون باشین
تینا
2 دی 90 19:04
سلام عزیزم خوشحالم که شب یلدای خوبی در کنار خانواده تون داشتین .... به محمد جونم معلومه روی میز و پیش خوراکیها خیلیییییی خوش گذشته ها


سلام دوست خوبم
امیدوارم به شما و آنیتا خوشگلم هم خوش گذشته باشه
مریم(مامان روشا)
3 دی 90 16:06
سلام به محمد جون و مامان مهربونش به به چه شب یلدایی بوده خداروشکر
عزیزم مرسی از دلگرمیات و نظرهای قشنگت
هردوتون رو میبوسم


سلام دوست خوبم
ممنونم عزیزم,منم شما و روشا جون و میبوسم
مامان یسنا
9 دی 90 12:55
سلام خانمی خوشخال شدم که با شما آشنا شدم
با اجازه لینکتون میکنم که از تجربیاتتون استفاده کنم


سلام عزیزم
منم خوشحالم از آشناییتون