محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

روزهای زندگی من

تولد

1390/11/15 20:30
520 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلک مامان:

                                     Click to view full size image

تو یه روز سرد و قشنگه زمستونی شکلکهای جالب آروینبا دستانی که از گرمایه وجود تو و همسرم به گرمی می نویسد برایت می نگارم

با گذر هر روز از ماه قشنگه بهمن و پایان آن نوید رسیدن ماه اسفند رو بیشتر و بهتر حس میکنم

ماهی که با اومدنش نوید اومدن قشنگ ترین بهونه زندگیمون رو میاره

اسفند برای من و بابایی یعنی بهاره قشنگه زندگیمون,اسفند برای من یعنی نوید داشتن بهترین هدیه ی خدای مهربون به من و اسفند یعنی نوید  داشتن قشنگ ترین و بهترین خاطره ی زندگیم

عزیزم

تو این روزایه باقی مونده به اسفند که با آغازش تولد ٢ سالگیه شما رو برام به ارمغان میاره ,مامانی خودشو حسابی برا بر پا کردن دومین جشن تولدت آماده میکنه

                                    

نمیدونی که چه فکرایه قشنگی برات تو سرم دارم و از یکی دو روز پیش با خاله جون داریم وسایل تهیه یه جشن قشنگ و کوچولو رو برات آماده میکنیم

تا به حال فعلا کارتایه دعوت تولدتو درست کردیم و با هم داریم هم فکری میکنیم چه طوری برات خونه رو تزیین کنیم و لیست خرید وسایل جشن و رو تهیه میکنیم

امیدوارم بتونم برات یه جشن قشنگ و پر شور بگیرم

                                        

خیلی دوست داشتم تو جشن تولدت کلی بچه رو دعوت میکردم تا حسابی بهتون خوش بگذره اما حس میکنم هنوز یه خورده برا بر پا کردن چنین جشن تولدی, کوچیک باشی و نتونی با بچه ها خوب خودتو سر گرم کنی واسه همین ان شا ا... سال دیگه برا جشن تولدت میخوام همه کوچولوهای فامیل باشن و یه جشن کودکانه رو با هم داشته باشین                               

امسال یکم مهمونامون محدودند

ولی این مژده رو بهت بدم که بازم ٤ تا کوچولو توشون هستن تا جشنت یکم کودکانه تر بشه

عزیزم نمیدونی حتی فکر کردن به اینکه برات چه کارایی بکنم  اون قدر لذت بخشه که نمی تونم برات وصفش کنم                           

الهی جشن تولد صد سالگیتو ببینم

محمد خوشگلم

این روزا بیشتر برات شعر تولد تولد رو میخونم که یاد بگیری و تو جشن تولدت بخونی ولی شما فعلا فقط تیکه تولد تولدش رو با ما می خونی و بقیه اش رو یاد نگرفتی 

                                                          تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ

سعی میکنم تو پستایه آینده برات عکسایه کارت دعوته تولدت و بقیه چیزایی رو که برات تهیه دیدم بذارم

میخوام بدونی این دو سال برامون خیلی سریع گذشت اون قدر که الان به سختی باورم میشه شما ٢ ساله داری میشی

تو این دو سال در کنار تو بودن قشنگ ترین لحظات زندگی مون رو برامون به ارمغان آوردی و ثانیه ثانیه در کنار تو بودن را نمیتوان حتی با ارزشترین چیزها عوض کرد

عزیزم

                                              

میخوام بدونی تو برای من و بابایی قشنگ ترین هدیه ی خدایی و خودش میدونه چه قدر دوست داریم

و این تولدت هم بهانه ایست برایه یادآوری قشنگ ترین لحظه زندگیمون

امیدوارم سالهای سال در کنار هم تولد قشنگتو جشن بگیریم و به شکرانه آن روز زیبا با هم باشیم

دوستت دارم با تمام وجود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مریم(مامان روشا)
15 بهمن 90 23:10
آخ جون تولد عزیزم پیشاپیش تولد زمینی شدنت مبارک باشه منم با دعای مامان مهربونت آمین گفتم ایشالا 120 سالگیت خاله جون


سلام عزیزم
مثل همیشه ممنون از اظهار لطفتون خاله جون
faeqeh
15 بهمن 90 23:56
تولدت مباااااااااااااااااااااااااااارک


ممنون عزیزم
محمد
16 بهمن 90 14:32
تولدت مبارک محمد آقا
شادباشید وسلامت


ممنون از لطفتون
دایی جون حسین
16 بهمن 90 20:43
خسته نباشید اما از الان بگم که روی هدیه ی من حساب باز نکنید


سلام دایی جون
این چه حرفیه ,مگه میشه تولد باشه و هدیه نباشه اونم هدیه دایی جون
عزیزم خودتو آماده کن که محمد جون منتظره
علیرضا
17 بهمن 90 20:52
سلام به محمد خوشگل پر سر زبون خوبه خوب وبشو آپ میکنی داره به اسفند ماه نزدیک میشه فکر میکنم یه مهمونی بزرگم باهاش برپا بشه جدیدن که میبینمش خیلی پر سر زبونی میکنه و میگه تولد تولد تولدت مبارک ومیگه که ما دست بزنیم خلاصه اگر بخوام همه ی حرف خودم رو بزنم فکر کنم از 1 مطلبت بیشتر باشه دایی جون حسینم با اینکه محمد جون رو میبینه خیلی نظر میده





سلام دایی جون
ممنون که برام نظر گذاشتین من این روزا با شما حسابی سر گرم میشم و از بودن با شما لذت میبرم واسه همینم یه عالمه حرفایه جدید و قشنگ رو از شما یاد گرفتم
مامان یسنا
18 بهمن 90 15:39
وای تولدت مبارک آقا خوش تیپه!!
منم قراره واسه یسنا جمعه تولد بگیرم نمیدونی چقدر ذوق دارم تقریبا کارام رو انجام دادم ولی خوب بازم کار هست. مامانم میگه بخوای دختر شوهربدی چیکار میکنی!!!!


سلام عزیزم
تولد یسنا جونو پیشاپیش بهت تبریک میگم , یه خسته نباشی هم به مامانی گلش امیدوارم بهتون خوش بگذره عزیزم
تینا
18 بهمن 90 18:35
منم همین حسو به اسفند دارم ....... واقعا زمستون ما با اومدن این فرشته ها بهاری شد تولدت مبارک پیشاپیش


سلام عزیزم
منم تولد آنیتا جونو بهتون پیشاپیش تبریک میگم
الهی تنش همیشه سالم باشه
مامان جون
20 بهمن 90 15:12
سلام عزیز دلم
پیشاپیش تولد گل پسر مبارک باشه
انشاله 120 ساله بشه ودرکنار هم همیشه شاد وخرم باشین
راستی ما هم دعوتیم دیگه


ممنون مامانی مهربون
الهی پریا جونم 120ساله شه و تولدشو ببینی منم براتون شیرین ترین لحظات رو آرزو دارم
مامان رضا جونی
23 بهمن 90 13:50
سلام خانمی
1 اسفندرو پیشاپیش بهتون تبریک میگم
منکه تولد 2 سالگی رضا حسابی بهم خوش گذشت هر چند که الان هم خودم رو برای تولدش آماده کردم اما با این پا چشم آب نمی خوره
اما انشاله به شما حسابی خوش بگذره


سلام عزیزم
ممنون خانمی
منم پیشاپیش تولد گل پسرتو تبریک میگم و امیدوارم وضعیت پات بهتر بشه و مثل هر سال براش تولد بگیری