محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

روزهای زندگی من

گذری بر خاطرات عید امسال به روایت تصویر

1391/2/10 16:20
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

پسرم همون جور که برات تو پست قبلی گفتم متاسفانه من امسال از نهم عید دیگه اینترنت نداشتم تا برات خاطرات قشنگ اون روزا رو و حتی جشن یه سالگی وبلاگتو که بیست فروردین  بود رو آپ کنم

عزیزم عید امسال بر خلاف سالیه پیش که همه چی حتی عید دیدنیامون هل هلکی بود خیلی خوب سپری شد

عزیزم

من و بابا جون سعی کردیم به شما حسابی خوش بگذره و اکثر جاها همراه خودمون میبردیمت

عزیزم

از اون روزا خیلی ازت عکس دارم حتی با بچه هایه فامیل

اما الان که همشو مرور میکردم تو هیچ عکسی خوب وانستادی تا ازت عکس بندازم

البته طبیعیه

واسه همین چند تاشو بیشتر نتونستم برات گل چین کنم

به امید روزی که خیلی قشنگ ژست بگیری و تا دوربین میبینی فرار نکنی

محمد و دایی جون

 

محمد جون نوروز91

 

محمد جون

 

محمد جون,میدان قائم

 

محمد جون, 4راه فرامرز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رضا جونی
10 اردیبهشت 91 18:21
سلام عزیزم
میدونی مشهد بخاطر نمادهای میدانیش رتبه اول کشور رو گرفته
بگو خوب که چی
مهم اینه که دل بالاخره چشم ما به روی این شازده پسر روشن شد و از پشت ابرای ضخیم در اودید



سلام عزیزم
آره امسال مشهد به خاطر المان های زیباش خیلی قشنگ شده بود
خواهش میکنم عزیزم ,شما به محمد جون لطف دارین
مامان یسنا
16 اردیبهشت 91 15:27
خاله جونم آپم زیاد پیشمون بیا


چشم خاله جونم
❤。★مامان رضا جون★。❤
17 اردیبهشت 91 22:53
سلام سلام
باریکلا به این مامانی هواس جمع
قربونت برم
توی این شهر چی کار کنیم ،تا تقی به توقی می خوره در می ریم
رفتی نمایشگاه


سلام عزیزم
امیدوارم همیشه بهتون خوش بگذره