محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

روزهای زندگی من

روز مادر

1391/2/23 16:59
427 بازدید
اشتراک گذاری

کارت پستال خیلی جدید روز مادر

همه می شناسیمش؛ همون که با شکوه مهرش عشق را معنایی دیگر می بخشد و قلبش وسعت بی انتهای صبر و مهربانی است و شانه های پرصلابتش مأمن مهر و صفا، و چشم های پرفروغش سرچشمه احساس و گذشت است. مادر، مهر کیشی است که با شمع وجودش به محفلمان روشنی می بخشد و با گلخند محبت اش رنگ غم را از چهره مان می زداید و تبسمی از شادمانی بر دل هایمان می نشاند و با دستان پر سخاوتش، چتری سایه گستر ساخته است تا هیچ سختی را حس نکنیم. او به را ستی تندیس همه خوبی هاست.

سلام پسرم

امروز برایت با قلبی پر از احساسات مادرانه مینویسم و از تو به خاطر دادن این هدیه بزرگ و و با ارزش دنیا ها ممنونم

چرا که تو طعم مادر شدن و این همه احساس قشنگ رو با به دنیا آمدنت برایم به ارمغان آوردی

محمد عزیزم

در این روز عزیزو مبارک ,دوست دارم بدونی که چه قدر دوستت دارم و بدونی تا دنیا دنیاست و من اجازه در کنار تو بودن را خواهم داشت تو برایم عزیزترین و دوست داشتنی ترین موجود هستی خواهی بود

عزیزم

امروز روز مادر است و من دوست دارم همین جا دوباره این روز عزیز رو به مامانی و مامان جون تبریک بگم و بگم بهشون که خیلی دوستشون داریم و چه قدر از در کنار بودنشون خوشحالیم

محمد عزیزم

نه تنها امروز بلکه هر روز باید برایمان روز مادر باشد

چرا که قدر دانی از این فرشته هایه مهربون حتی برایه هر ثانیه از زندگیمون هم غیرممکنه

امیدوارم همیشه برایه مادرانمون آن جور که اونها آرزو دارند باشیم و بمونیم و امروز تنها بهانه ایست تا یادمان باشد کمی از زحماتشان را ارج نهیم

و در آخر به عنوان یه مادر دوباره در گوشت زمزمه می کنم دوستت دارم و بدون تو هرگز زندگی را نمیخواهم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

❤。★مامان رضا جون★。❤
23 اردیبهشت 91 17:24
سلام عزیزمن
روزت مبارک
از طرف منه کمترین امروز رو به مامان جون و مامانی هم تبریک بگو
انشاالله سایه پر محبتشون همیشه برقرار باشه


ممنون از اظهار لطفت
مریم(مامان روشا)
23 اردیبهشت 91 18:04
مامان مهربون روز قشنگت مبارک


همچنین شما عزیزم
تینا
23 اردیبهشت 91 19:54
سلام روزت مبارک دوست خوبم


ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
مامان جون
24 اردیبهشت 91 14:23
سلام عزیزم روزت مبارک
عمر شادیهات همیشه پایدار


ممنون خانمی
الهه مامان یسنا
24 اردیبهشت 91 23:57
سلام عزیزم با یک روز تأخیر روزت مبارک
الهه مامان یسنا
24 اردیبهشت 91 23:57
روزت مبارک عزیزم


منون خانمی
❤。★مامان رضا جون★。❤
25 اردیبهشت 91 14:19
کجایی خانمی
من ناهار درست کردم و خوردم هنوز نیومدی
وای چقدر ناهار خوردی
هان اگه منم دور هم می خواستیم ناهار بخوریم طول می کشید
زودی بیااااا


سلام عزیزم شرمنده نتونستم بیام
❤。★مامان رضا جون★。❤
25 اردیبهشت 91 19:29
دوشمنت شرمنده
❤。★مامان رضا جون★。❤
27 اردیبهشت 91 20:16
وای خانمی چه کار خوبی کردی عکس محمد جون رو توی نی نی گپ گذاشتی


خواهش می کنم عزیزم
امان از بی فرصتی
❤。★مامان رضا جون★。❤
1 خرداد 91 14:53
ها بالاخره باز شد وبت مردم دیگه برو برات تلگراف گذاشتم دوباره نمی نویسم توی تلگرافات بخون خبرش رو بدههههه
❤。★مامان رضا جون★。❤
1 خرداد 91 16:10
سلام عزیزم توی یک وب دیگه داشتم داستان می خوندم یک هو یادم اومد شاید تو بیای اومدم دیدم رفتی خیلی خیلی دلم سوخت
مریم(مامان روشا)
3 خرداد 91 19:07





البرز و مامان
4 خرداد 91 17:52
سلام . جملا تتون پر از احساس و زیبایی بود. امیدوارم با اینهمه احساس قشنگ در کنار محمد جون سالها سالم و سلامت باشین.


ممنون عزیزم از اظهار محبتت
❤。★مامان رضا جون★。❤
6 خرداد 91 20:33
سلام عزیزم
خوبی خانمی؟
خبری ازت نیست...کجاییییی؟؟؟ دلم برات تنگیده


سلام
خودت بهتر میدونی این روزا درگیر کارایه مهمونیمم منم دلم تنگ شده هر وقت میام آفی
❤。★مامان رضا جون★。❤
7 خرداد 91 18:25
ای بابا اومدم بگیرمت رفتی از دستت چیکار کنم
❤。★مامان رضا جون★。❤
9 خرداد 91 13:28
سلام عزیزم بیا بچتیم ببِینم چه خبراست اونجا راستی قالبت رو عوض کن خیلی بد باز میشه
الهه مامان یسنا
11 خرداد 91 10:13
سلام دوست خوبم یسنا تو مسابقه نی نی و شکلک شرکت کرده دوست داشتین برین به این آدرس و بهش رأی بدین http://noruz1391.niniweblog.com/post865.php
❤。★مامان رضا جون★。❤
16 خرداد 91 11:11
سلام خانمی خسته نباشی خانمی سراپا منتظرم تا بیایی تعریف کنی که چه کردی
❤。★مامان رضا جون★。❤
17 خرداد 91 14:46
کجاییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟