محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

روزهای زندگی من

محمد و خانه اسباب بازی

1391/4/1 0:29
848 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینی زندگیم

پسر نازم یه چند روزی میشه که قصد داشتم ببرمت یه پارک جدید که نزدیک خونمون باز شده به نام خانه اسباب بازی

چند وقت پیش تبلیغاتشو دیده بودم و خیلی علاقه مند شده بودم ببینم شرایطش چه جوریه,به خاطر همین دیروز تلفنی با مدیرش صحبت کردم و یه سری اطلاعات گرفتم

از تعاریف مدیر پارک میشد استنباط کرد که با توجه به روحیات شما واسه شما خوب باشه,آخه یه حسن بزرگی که داشت این بود که در صورت تمایل مامان ها هم می تونستن تو ساعاتی که بچه ها رو میارن خودشون کنار بچه هاشون حضور داشته باشن و از نزدیک با اونا همراه باشن و هم میتونستن اگه بیرون کار دارن بچه هاشون و به پرستار پارک بسپرند و هر وقت دوست داشتن بیان دنبالشون

با توجه به اینکه هنوز شما به من خیلی وابسته ای و تو پارک هایه دیگه چون یکم شلوغه سوار هر بازی ای نمیشه اینجا واست خیلی مناسب بودشکلکهای جالب و متنوع آروین

امروز صبح به اتفاق امیر علی و احمد جون شما رو بردیمشکلکهای جالب آروین و خیلی بهتون خوش گذشت اولین باری بود که همه بازیهاشو امتحان می کردی و نمیترسیدی

نه تنها به شما بلکه به من هم که نظاره گر این همه شور و حیجانتون بودم خوش گذشت هیچ چیزی واسه یه مادر شیرین تر از دیدن شادی و لذت فرزندش نیست و امیدوارم همیشه بتونم این شادی و لذتو برات به ارمغان بیارم

اونجا این قدر بازی کردین و انرژی سوزوندیشکلکهای جالب آروین که بر خلاف همیشه که غذا خوب نمی خوردی با اشتهایه بیشتری ناهار خوردی و بعدشم یه خواب ناز کردی

عزیزم ان شاا... اگه بتونم سعی می کنم تو هفته چند بار ببرمت تا بیشتر بتونی با هم سن و سالات باشی و خوش بگذرونیشکلکهای جالب آروین

ودر آخر مثله همیشه میخوام بهت بگم:شکلکهای جالب آروین

خیلی دوست دارم و به خاطر نشوندن گل لبخند رو لبات نهایت تلاشم و می کنم

                            محمد جون رو سرسره بادی

محمد جون در حال بازی جامپینگ

محمد در پارک اسباب بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهه مامان یسنا
1 تیر 91 1:33
راست میگی بهترین هدیه واسه ما همیشه خندیدن بچه هاست


امیدوارم گل خنده رو لبه یسنا جون و مامان گلش باشه
مریم(مامان روشا)
2 تیر 91 0:31
آخ جونم بازی...چه جای خوبی حتما" محمدجون رو زود به زود ببرین مامان مهربون
ایشالا که همیشه گل خنده روی لباتون باشه
متن پست ثابتتون خیلی زیبا بود


حتما خاله جون,از آرزویه قشنگتون ممنون ,در مورد پست ثابت هم نظر لطفتونه
❤。★مامان رضا جون★。❤
3 تیر 91 12:24
همیشه به شادی و خوش گذرونی



ممنون خاله جونم
کیارش
3 تیر 91 14:45
سلام محمد جون، وسط این همه توپ رفتن چه کیفی داره مگه نه؟


سلام اول از اینکه به وبلاگم سر زدین ممنون
واقعا درست اشاره کردین محمد اون روز خیلی خوش گذروند
faeqeh
6 تیر 91 11:54
عزیزم ایشالا همیشه و در هر لحظه زندگیت خوش باشی


این آرزویه قشنگ رو من هم برایه شما و باران قشنگم میکنم
مامان جون
9 تیر 91 16:52
سلام
مرسی به شما مامان مهربون
باید محمد جون قدر مامان گل شو بدونه


ممنون عزیزم
ثمین
10 تیر 91 18:07
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...