محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

روزهای زندگی من

تولد مامان

1391/6/1 18:25
547 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

این پست و با یکم تاخییر از مناسبتش برات مینویسم

عزیزم هفته پیش تولد من بود و از اونجایی که شما خیلی تولد دوست داری و عاشق کیک و فوت کردن شمعشی شاید بتونم بگم به شما از همه بیشتر خوش گذشت

امسال چون تولد مامانی تو ماه رمضون افتاد یکم مختصر تر برقرارش کردیم

عزیزم بعد افطار یه تولد کوچیکه خونوادگی به همراه مامانی و بابایی و خاله جون و دایی جون برگزار کردیم و شما جایه من شمع تولدم و فوت کردی

عزیزم دیدن این لحظات اون هم کنار تو تولدمو برام از همه سالها دلنشین تر کرده بود

فدات بشم که از اولش همش شعر تولد تولد به قول خودت تبلد تبلد رو هم می خوندی

دوست دارم سالهایه سال کنار شما و بابا جون بهترین لحظات زندگیمون و جشن بگیرم

 دوست دارم خوشگلم و امیدوارم شمع ١٢٠ سالگی تولدت تو فوت کنی عزیزم

محمد جون منتظر برگزاری جشن تولد

 

محمد جون منتظر برگزاری جشن تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهه مامان یسنا
2 شهریور 91 3:26
تولدت مبارک
خاله به روزم بیا پیشمون اگه وقت داشتی. خوشحال میشم


ممنون خانمی
❤。★مامان رضا جون★。❤
2 شهریور 91 16:16
تولد تولد تولدت مبارک
سلام خانمی
تولدت مبارک



ممنون عزیزم;-
❤。★مامان رضا جون★。❤
6 شهریور 91 12:18
سلام
نمی دونم چرا وبت از نی نی گپ من حذف شده
دوباره من رو توی نی نی گپت تایید کن


به رویه چشم عزیزم
❤。★مامان رضا جون★。❤
6 شهریور 91 18:05
راستی الانه توی نی نی گپت من هستم برای من تاییدش کن
برای مدیریت نی نی وبلاگ مشکل رو ارسال کردم اون هم توی وبلاگ شما من رو اورده حالا باید خودت تایید کنی تا دوباره به حالت اول برگردیم


مشکلمون حل شده فکر کنم
فهیمه
8 شهریور 91 2:21
سلام تولدتون مبارک
مثل اینکه همشهری هستیم خوشحال میشم با هم دوست بشیم البته اگه اشکالی نداره؟؟


ممنون عزیزم
خواهش میکنم چرا که نه ولی متاسفانه آدرس وبتو برام نذاشتی
❤。★مامان رضا جون★。❤
8 شهریور 91 17:37
بابا کجایی دلمون برات یک ریزه شد دیگه



سلام عزیزم
منم دلم واست خیلی تنگ شده بود که دیدار دیروزمون خیلی به موقع بود امیدوارم هرچی زودتر دوباره بتونم ببینمت