محمد محمد ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

روزهای زندگی من

اثاث کشی

1391/10/19 0:05
981 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنک من

عزیزم دوباره فرصتی دست داد تا هرچندکوتاه میهمان چشمان قشنگت باشم

عزیزم

حدودا از آخرین باری که برات نوشتم 2 ماه میگذره من هر روز به دنبال فرصتی بودم تا شاید حتی در قالب چند جمله برات بنویسم ,خیلی دوست داشتم از شب یلدا و یه سری دیگه از خاطرات قشنگ مثله تولد دختر عمه جون جدیدت بنویسم اما عزیزم تقریبا نزدیک یه ماهی میشه که من اینترنت نداشتم

آخه تقریبا یه ماهی میشه که ما و مامانیشون جابه جا شدیم ؛تصمیم گرفتیم واسه تنوع ما بیایم طبقه پایین و مامانی برن بالا ,چون بالا هم به خاطر بزرگیش واسه مامانی بهتر بود و پایین هم چون حیاط داشت واسه شما بهتر بود

بعد از جابه جایی کامل هم من به علت تغییر جایه مودم و سیستم اینترنت نداشتم و مجبور بودم صبر کنم تا هر وقت سر دایی جون خلوت شد بیاد و اینترنتمون و راه بندازه و دایی جون تازه ٢ روزه که اینترنتمون و راه انداخته

حالا یکم سرم خلوت تر شده و امیدوارم بتونم برات زودتر بنویسم

عزیزم به امید یه روز قشنگه دیگه که بتونم دست پر بیام و از شما و خاطرات قشنگت و عکسات مطلب بذارم بدرود

دوست دارم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رضا جونی
19 دی 91 13:23
سلام
چی همه خبــــــــــــــــــــــــــــــر
وای دختر عمو
حالا شدن دو تا
طفلکی زهرا درست شد عینه سارای ما
مبارک باشه خونهء نو


سلام عزیزم
ممنون الهی همه کوچولوها کنار خونواده هاشون شاد باشند